Câmaras:
4
Terrazas:
4
Banhos :
3
Chaminés:
1
Estacionamento
4
Sup. Total
220 m2
Sup. Habitable
220 m2
Sup. Exterior
15 m2
Detalhe
- Habitado:
- Mobilado:
- Equipado :
- Intercomunicador:
- Ascensor:
Comentário:
Espectacular borda en lloguer a El Tarter
Aquesta borda de super luxe es troba en una zona privilegiada del poble d'El Tarter, a Andorra. Amb una superfície habitable de 220m2, aquesta propietat ofereix 4 habitacions, 3 banys i 1 aseo, perfecte per a una família o un grup d'amics. Amb una exposició sud-est, podràs gaudir de llum natural durant tot el dia.
- Superfície total: 220m2
- Superfície habitable: 220m2
- Superfície del jardí: 15m2
- 4 habitacions, 3 banys i 1 aseo
- Places d'aparcament: 4
- Terrassa: 2
- Balcó: 2
- Celler: 1
- Moblat
- Cuina equipada
- Garatge
- Calefacció de gasoil
- Xemeneia
- Sala de despatx
- Ascensor
Aquesta borda és perfecta per als amants de la natura, ja que es troba en un entorn tranquil i rodejat de muntanyes. A més, està a pocs minuts de les pistes d'esquí d'El Tarter, ideal per als amants de l'esport hivernal. També hi ha una gran varietat de restaurants, botigues i activitats a l'aire lliure a prop.
No perdis l'oportunitat de viure en aquesta espectacular borda i concerta una visita amb un dels nostres agents immobiliàris avui mateix. Contacta'ns per obtenir més informació sobre aquesta propietat única en aquesta zona privilegiada d'Andorra.