VENTA Atico
- ANDORRA LA VELLA
ADCO8806
precio al metro cuadrado:
4579.44 / m2
Calculo Orientativo de Hipoteca: 2 103 / Mes
490 000
Habitaciones:
3
Terrazas:
2
Baños :
2
Aparcamiento
2
Sup. Total
107 m2
Sup. Habitable
92 m2
Sup. Exterior
15 m2
Detalle
- Equipado :
- Interfóno:
- Ascensor:
Comentario:
Oportunitat, sota-àtic en Venda a Andorra La Vella
Si ets una persona que busca un lloc amb encant, aquest atic és la teva oportunitat. Amb una superfície total de 107m2, aquest atic de 3 habitacions i 2 banys és ideal per a una família o per a aquelles persones que busquen un lloc tranquil i acollidor per viure.
- Superfície habitable: 92m2
- Terrassa: 2
- Places d'aparcament: 2 de 30m²
- Calefacció
- Ascensor
- Cuina equipada
L'atic es troba a Andorra La Vella, una zona amb un encant especial i a prop de tots els serveis i una gran varietat d'activitats per gaudir en família o amb amics. A més, la seva ubicació estratègica et permetrà gaudir de vistes espectaculars i d'una tranquil·litat única.
Si estàs interessat en aquesta propietat, no dubtis en contactar amb un dels nostres agents immobiliàris. Estarem encantats de concertar una visita perquè puguis veure en persona tot el que aquest atic té per oferir.